با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی:

16 اردیبهشت، 1399

اولین مجمع مربیان و مدرسین استان قم با حضور همه اعضاء و با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شرایط ویژه کرونایی برگزار شد.

اولین جلسه نود و نهی مجمع مربیان قم برگزار شد

در این جلسه که با حضور ابوالفضل رئیس سازمان دانش آموزی استان قم ، جوادی معاونت پرورشی ناحیه چهار، روسای سازمان های نواحی و مناطق و اعضاء مجمع مربیان، مدرسین و دانش آموزان همراه بود ابوالفضل پور محمدیان با اشاره به حفظ روحیه نشاط و شادابی در دانش آموزان همراه با حفظ سلامتی به خاطر شرایط ویژه کرونایی اظهار کرد: امروز دانش آموزان، اولیا و مربیان در منزل می توانند با قدر دانستن لحظات بیشتر در کنار هم بودن از موقعیت کنونی حداکثر استفاده را ببرند.

وی فرصت ماه مبارک رمضان را در کنار این شرایط مغتنم دانست و تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان قم در راستای عمل به وظایف خود سعی در نقش آفرینی بیشتر در عرصه آموزش و پرورش دانش آموزان و مربیان دارد.

رئیس سازمان دانش آموزی قم ورود به شبکه شاد را یکی از دغدغه های قبلی همگان دانست و از ایجاد یک کانال ویژه برای پیشتازان در این شبکه خبر داد و افزود: از مربیان، مدرسین و اعضاء انتظار می رود با قدرت هر چه تمام تر ایجاد محتوای آموزشی و پرورشی نمایند و نقش خود را در این شبکه پر رنگ تر نشان دهند.

پور محمدیان با بیان اینکه 9 عنوان به عنوان شاخص جمع آوری اطلاعات و عملکرد در دبیرخانه مرکزی سازمان دانش آموزی برای ارسال محتوا به استان های کشور ابلاغ شده افزود: در استان قم نیز عنوان معرفت افزایی به عنوان شاخص مطرح و استان ما به عنوان دبیرخانه مرکزی این موضوع مشخص گردیده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مربیان بتوانند با محتوا سازی در شاخص های نه گانه سعی در پیشبرد این هدف مقدس به ریز مطالب محتوای معرفت افزایی پرداخت و بیان کرد: تقلید، نماز، روزه، احکام و مواردی از این دست از مطالبی است که مربیان و مدرسین می توانند به محتوا سازی در این خصوص اقدام و آن را برای دبیرخانه مرکزی تولید محتوای معرفتی ارسال نمایند و بدیهی است که علاوه بر اجر معنوی که در این کار وجود دارد، به نفرات برتر در این خصوص جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

از حاشیه های این جلسه حضور پر رنگ معاون پرورشی ناحیه چهار آموزش و پرورش استان قم بود که وی نیز با بیان جایگاه مطلوب و تأثیر گذار سازمان دانش آموزی خواستار تعامل هر چه بیشتر معاونین پرورشی و سازمان دانش آموزی شد.